sobota, 6 czerwca 2015

Jak przekonać 6 milionów ludzi do obejrzenia video na YouTube?


Chyba każdy z nas przynajmniej raz w życiu marzył o sławie na YouTube. Dziś zdradzę Wam jak to zrobić i odpowiem na pytanie zadane w tytule.

Ja sama kiedyś chciałam zostać vlogerką, ale mam do siebie chyba za mało dystansu. Zresztą bałabym się porażki, bo po co być gwiazdą, która pod swoim debiutanckim filmikiem ma kilkanaście wyświetleń… nabitych przez siebie samą?



Życie bez YouTube

Wiecie co dla świata oznacza data 14 lutego 2005 roku? Nie tylko Walentynki, albo święto chorych na padaczkę. To dzień premiery YouTube w sieci. Dziś, ponad 10 lat od utworzenia, jest najpopularniejszym serwisem internetowym umożliwiającym bezpłatne umieszczanie i odtwarzanie filmów. Nie wiem, jak Wy, ale ja nie wyobrażam sobie,
że mogłoby go zabraknąć. Bo jak zdać sesję na studiach bez filmów z kotami? Jak nauczyć się robić kreski eyelinerem bez tutoriali? Jak…

jak

…żyć bez YouTube? O tym już też pewnie ktoś nagrał film…



Nowy poziom video

Moja fascynacja ludzką pomysłowością dotycząca wykorzystania potencjału tego serwisu nie ma końca. To znakomite narzędzie do pozyskiwania publiki i tworzenia projektów światowej skali (o czym pisałam przy okazji Life in a Day). Dzięki nowym technologiom możemy oglądać festiwale muzyczne na żywo, czy chociażby odtwarzać filmy w nowym wymiarze 360 stopni. Ale mimo wszystko najbardziej doceniam projekty, w których kluczowej roli nie odgrywają zaawansowane narzędzia, ale prostota i kreatywność.



Wracając do pytania z tytułu: Jak przekonać ponad 6 milionów ludzi do obejrzenia video na YouTube?


By poznać odpowiedź włączcie sobie TO video w trybie pełnoekranowym.
gt


Zaciekaw mnie

Nie odkryję Ameryki, jeśli powiem, że żyjemy w czasach przesyconych przekazem wizualnym. Codziennie setki reklam atakują nas na ulicach, prasie, albo Internecie. Jak więc przebić się ze swoim przekazem, tak by odbiorca go zapamiętał? Należy go zaciekawić. A co jeśli zależy nam na uwadze trwającej dłużej, niż sekundę, pięć, albo minutę? Trzeba pokazać, że odbiorca ma wpływ na przekaz. Trzeba go zaangażować. I właśnie to zrobiła z nami Namie Amuro. To robią z nami twórcy reklam.


Odpowiedź


Jak przekonać ponad 6 milionów ludzi do obejrzenia video na YouTube? Zaangażować go. Interakcja to najskuteczniejsze narzędzie w kontakcie z widzem.




A teraz przyznajcie się, obejrzeliście filmik do końca, bo tak bardzo spodobała się Wam piosenka, czy zaangażowaliście się i chcieliście wiedzieć co będzie dalej w teledysku? Co o nim sądzicie?


Movviłam ja,
Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Można niekoniecznie grzecznie...